Lanene sjemenke 250 g

10,00 Kn

Zašto sjemenke lana?

One pridonose dužem osjećaju sitosti i održavaju razinu šećera u krvi stabilnom.

Upravo zato njihova konzumacija u poslijepodnevnim satima pridonosi bržem i lakšem mršavljenju.

Ipak, u tom se slučaju ne smije pretjerivati jer su sjemenke lana visokokalorične. Samo 100 grama sadrži čak 534 kalorije. Tajna je u mjeri, dvije ili tri male žličice bit će dovoljne za pokupiti sve prednosti, ali i ne i višak kilograma.

Kategorije: ,
Opis
Recenzije (0)

Konzumacije lanenih sjemenki proteže se stotinama godina unatrag. Arheolozi tvrde da je u uporabi bio već u vremenima kraljice Nefertiti u drevnom Egiptu, a u narodnim predajama govorilo se da pospješuje rad probavnog sustava.

To je, na koncu, potvrdila i znanost. Sjemenke lana pune su vlakana te imaju blagotvorne učinke na rad crijeva. Uostalom, vlakna su povezana i sa snižavanjem kolesterola. Neka istraživanja kažu da mogu sniziti kolesterol čak i za 50 %.

Kad je riječ o konzumaciji lanenih sjemenki, dvije su osnovne preporuke.

Prva se tiče mljevenja sjemenki da ne bi trebala mljeti veća količina sjemenki jer mogu oksidirati te izgubiti brojne vrijedne sastojke.

Druga preporuka tiče se početnika u konzumaciji lanenih sjemenki. U samom početku konzumacije, potrebno je povećati unos vode jer bi lan mogao poremetiti rad probavnog trakta.

Lanene sjemenke najčešće se konzumiraju u jogurtu ili kefiru, ali kreativnost tu nipošto ne mora prestati. Obični jogurt uvijek se može osvježiti voćem, orašastim plodovima i nekim drugim sjemenkama. Ova je opcija savršena za zdrav i zasitan doručak.

Također, za one koji nisu ljubitelji jogurta ili jednostavno preferiraju smoothije, sjemenke lana mogu biti sjajan dodatak raznih smoothijma od voća i povrća. Sjajno idu uz klasične sastojke poput banane, ali pročitali smo da se lijepo kombiniraju i sa povrtnim sastojcima poput mrkve ili špinata.

Recenzije

Još nema recenzija.

Samo logirani kupci koji su kupili ovaj proizvod mogu napisati recenziju.